הפורומים של ההתאגדות הישראלית לברידג'

הסבר בחוברת לתחרות סימולטנית מרץ 2018..ע"י רם סופר.

4 תגובות
חזור לראש הדף

שלום.

ביד מספר 6 :


ההכרזה הלכה כך מזרח פתח 1 ספייד דרום התערב ב 2 קלאב..ואני יושב במערב האם אני צריך להכריז דאבל...?

ויכול לשמוע מהשותף דיימונד....

אן להגיד פאס ולהמתין להכרזה נוספת מצד מזרח...

אשמח לתשובתכם..

אגב : לדעת רם סופר בחוברת ההסבר צריך להכריז דאבל..(אני חושב שזאת טעות)

שלמה שורצמן

052-8906023

:
K87
 932
 Q9764
 96
 
 T4
 QJ85
 83
 AT732
 AQJ963
 AKT4
 52
 8
  52
 76
 AKJT
 KQJ54
 
חזור לראש הדף

אני הייתי מכריז פאס

אם השותף יכפיל כי הוא קצר בקלוב אני יכול להשאיר לפי חוק ה9  ואם שותף יגיד הרט  מצאנו התאמה


חזור לראש הדף

חזור לראש הדף